مجموعه میکرو مدرن بنابر سوابق کاری و تجربیات ارتباط با مشتریان، نسبت به جمع بندی و پاسخگویی روشن به سوالات متداول پیش آمده برای کاربران اقدام و با دسته بندی آنها در چهار بخش بشرح ذیل، سعی در آسان تر و مطمئن تر کردن خرید و سفارش تولیدکنندگان محترم نموده است. شما میتوانید پاسخ موارد مبهم پیش آمده را از سوالات زیر مطالعه فرمایید، ولکن در صورت بروز هرگونه سوال خاص میتوانید با شماره تلفن 02166737320 داخلی 124 و یا ایمیل eshop@micromodern.ir با ما در ارتباط باشید.

روش های خرید از میکرو مدرن چگونه میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: خرید از میکرو مدرن با سه روش آنلاین، حضوری و شبکه های اجتماعی مقدور میباشد. در روش آنلاین، مشخصات قطعه قابل مشاهده، خرید بر اساس نیاز و بسیار سریع و پرداخت از طریق درگاه بانکی صورت میگیرد و فاکتور خرید بلافاصله برای شما قابل دسترس خواهد بود. در خرید حضوری، نیاز شما توسط همکاران فنی بررسی و فاکتور و قطعه شما در محل فروشگاه میکرو مدرن ارائه خواهد شد. در روش شبکه های اجتماعی نیز، میتوانید مشخصات دقیق قطعات و تعداد مدنظر خود را برای ما ارسال و با پرداخت کارت به کارت و ارائه رسید واریز فاکتور، قطعات خود را تحویل بگیرید.

آیا محدودیت در خرید قطعات بصورت آنلاین وجود دارد؟
پاسخ میکرو مدرن: حداکثر موجودی قابل فروش در وب سایت و درخواست حضوری، یکسان میباشد. در صورت نیاز پرسش در خصوص موجودی در راه و موارد فنی از طریق پیام رسان وب سایت و شبکه های اجتماعی، میتوانید بصورت آنلاین با همکاران فروش وب سایت ارتباط برقرار نمایید.

امکان خرید در چه ساعت هایی مقدور میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از وب سایت خرید آنلاین خود را ثبت و در اولین روز کاری مقابل نسبت به دریافت قطعات خود اقدام نمایید. محدودیت زمان در خرید حضوری و شبکه های اجتماعی، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روز پنجشنبه ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ میباشد.

زمان دقیق انواع ارسال سفارش آنلاین چقدر میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: سفارشات آنلاین در چهار حالت تحویل حضوری، تحویل همکاران، تحویل با پیک و ارسال با تیپاکس میباشد. اگر تحویل حضوری را انتخاب نمایید تا 20 روز کاری قطعه شما در انبار ارسال میکرو مدرن نگهداری و در صورت عدم مراجعه برگشت از فروش تلقی خواهد شد. یک ساعت بعد از تکمیل سفارش و در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روز پنجشنبه ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ امکان دریافت سفارش در محل فروشگاه میکرو مدرن مقدور میباشد. شما میتوانید سفارش خود را با ذکر دقیق آدرس در محدوده سی تیر و پل حافظ بصورت رایگان در فروشگاه های همکار یک ساعت بعد از تکمیل سفارش، دریافت نمایید. در صورت انتخاب تحویل با پیک، سفارش مشتری بعد از اعلام تکمیل سفارش، تحویل پیک بادپا میشود و بنابر مقررات داخلی این شرکت، در موعد مناسب تحویل خواهد شد. لازم به ذکر است که تمام سفارشات دارای بیمه حوادث و هزینه پیک نیز بر عهده مشتری و به هنگام تحویل سفارش خواهد بود. برای مشتریان خارج از تهران، سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت 16 در همان روز کاری و در ساعات بعد، در روز کاری بعد با تیپاکس و در بسته بندی مناسب به آدرس درج شده ارسال و هزینه ارسال نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

هزینه ارسال سفارش برای تهران و شهرستان چگونه میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: هزینه ارسال برای تمام سفارشات در انواع حالت های تحویل بر عهده مشتری میباشد. اگر مبلغ پرداخت شده نهایی در سفارش، بیش از ده میلیون ریال باشد، هزینه ارسال چه در داخل تهران و چه برای شهرستان بر عهده میکرو مدرن و در راستای احترام به مشتری، خواهد بود.

امکان عودت سفارش وجود دارد؟
پاسخ میکرو مدرن: بنابر اصول رعایت شده در معرفی کامل قطعه با تمام ویژگی های در دسترس و با توجه به حساسیت سخت افزاری بر روی قطعات و ابزارآلات الکترونیک، امکان عودت سفارش برای مشتریان مقدور نمیباشد. لذا خواهشمندیم نسبت به خرید نمونه، مطالعه دقیق مشخصات قطعه و در صورت نیاز استعلام از همکاران فنی (در چت آنلاین وب سایت) اقدام و سپس خرید و پرداخت خود را نهایی فرمایید.

قیمت های مندرج در وب سایت تائید و بروز میباشند؟
پاسخ میکرو مدرن: تمام قیمت های مندرج برای هر قطعه در تعدادهای مختلف، بروز و با در نظر گرفتن متوسط نرخ ارز در پنج روز محاسبه شده است. دقت در تعیین تعداد قطعه انتخاب شده میتواند تخفیف قابل توجه برای خریدار را شامل شود.

امکان رهگیری و مشاهده سوابق سفارش مقدور میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: تمام سفارشات ثبت شده با کد یکتا در بخش حساب من در بالای تمام صفحات وب سایت، قابل مشاهده میباشد. به منظور تحویل حضوری سفارش خود بایستی حتما کد پیگیری سفارش را ارائه نمایید. مشاهده خریدهای قبل و وضعیت کنونی سفارش نیز، در حساب کاربری مشتریان محترم بصورت کامل قابل مشاهده میباشد.

مشخصات مورد درخواست برای خرید (ثبت نام در وب سایت) تا چقدر اهمیت دارد؟
پاسخ میکرو مدرن: مشخصات پرسش شده به هنگام ثبت نام بصورت دائم در نزد میکرو مدرن بعنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های واردات قطعات الکترونیک، محفوظ و قابل ارائه به هیچ شخص یا ارگان نمیباشد. موارد مدنظر تنها بابت تماس های ضروری با مشتریان، ارسال خبرنامه و تخفیف ها، نیازسنجی و مشاوره فنی به تولیدکنندگان و مهندسین و در موارد نادر جهت ارسال آمار فروش به تامین کنندگان خارج از ایران میباشد.

در صورت فراموش کردن اطلاعات حساب کاربری چگونه باید عمل کنم؟
پاسخ میکرو مدرن: به منظور بازیابی رمز عبور، حتما به ایمیل اولیه که در هنگام ثبت نام وارد کردید، نیاز دارید و از گزینه فراموش کردن رمز عبور در بخش حساب من، میتوانید نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید. در صورت فراموشی اطلاعات کاربری میتوانید از طریق ایمیل eshop@micromodern.ir درخواست خود و اطلاعات تماس را برای مدیر وب سایت ارسال نمایید تا نسبت به تماس با شما و حل مشکل حساب کاربری شما اقدام شود.

میکرو مدرن چگونه اعتماد برای خرید و پرداخت آنلاین را برای مشتریان ایجاد میکند؟
پاسخ میکرو مدرن: در کنار سابقه بیست سال میکرو مدرن در بازار الکترونیک ایران، درج نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه های دیجیتال در وب سایت میکرو مدرن، که اطلاعات تکمیلی شرکت میکرو مدرن را در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد، بهترین دلیل برای اعتماد به خرید و پرداخت آنلاین از وب سایت رسمی میکرو مدرن میباشد.

آیا برای خرید آنلاین، حتما بایستی در وب سایت میکرو مدرن ثبت نام کرد؟
پاسخ میکرو مدرن: بدلیل تعدد سفارشات آنلاین و همچنین مراجعه مشتریان بصورت حضوری در فروشگاه میکرو مدرن، به منظور جلوگیری از بروز خطا در ثبت و ارسال سفارشات و همچنین تماس برای پیگیری وصول سفارشات، درج اطلاعات کامل به هنگام ثبت نام در حساب کاربری ضروری و برای خرید نیز بایستی وارد حساب کاربری خود شوید.

آیا امکان ایجاد چند حساب کاربری در وب سایت میکرو مدرن مقدور میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: شما میتوانید به تعداد دلخواه در فروشگاه آنلاین میکرو مدرن، حساب کاربری داشته باشید. ولی پیشنهاد ما استفاده از یک حساب کاربری میباشد، زیرا در این حالت هم امکان مشاهده تمام سوابق خرید بصورت تجمیع برای مشتری مقدور میباشد و هم امکان بررسی تخصصی قطعات سفارش های شما توسط تیم فنی میکرو مدرن و مشاوره فنی، حالت جدی تر و نزدیک به واقعیت به خود میگیرد.

درج اطلاعات نادرست در ثبت نام چه عواقب میتواند داشته باشد؟
پاسخ میکرو مدرن: بنابر اهمیت ارتباط مابین مشتریان محترم و همکاران وب سایت در یک خرید سریع و صحیح، درج اطلاعات درست، زمان دریافت، ثبت و ارسال سفارش را دقیق و مطمئن مینماید. لازم به ذکر است که درج هرگونه آدرس اشتباه یا اطلاعات تماس نامعتبر مانند ایمیل و تلفن همراه، باعث عدم ثبت سفارش و همچنین جلوگیری از ارسال قطعات خواهد شد و مشتری محترم به منظور رفع ایرادات یا بصورت حضوری و یا از طریق تلفن اطلاعات خود را باید اصلاح نماید.

ارتباط بین میکرو مدرن و کاربران ثبت نام کننده از چه روش هایی انجام میشود؟
پاسخ میکرو مدرن: اولویت برای فروشگاه آنلاین میکرو مدرن بدلیل مستند بودن، امکان ارسال ضمیمه و فراهم بودن شرایط پیگیری در طولانی مدت، از طریق ایمیل eshop@micromodern.ir میباشد ولکن در موارد ضروری از طریق تماس یا ارسال پیامک با تلفن همراه مشتری با شماره 66737320 021 نیز اقدام میشود.

شرایط ثبت سفارش قطعات ناموجود در وب سایت یا عدم موجودیت پارت نامبر چگونه میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: اگر موجودی یک قطعه در وب سایت صفر بود و یا قطعه مدنظر شما در وب سایت وجود نداشت، هم از قسمت سفارش خارج، در منوی اصلی میتوانید قطعه یا قطعات مدنظر خود را با فرمت xls یا pdf ارسال یا درج نمایید و هم از داخل صفحه محصولات، درخواست ثبت پیش فاکتور را برای میکرو مدرن ثبت نمایید. درج اطلاعات تماس در این بخش ها به منظور برقراری تماس توسط میکرو مدرن در آینده میتواند در ثبت سفارش و تحویل بموقع لیست مشتری تاثیرگذار باشد.

روال کاری ثبت سفارش خارج چگونه میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: اگر قصد سفارش BOM مربوط به برد خود را دارید میتوانید سفارش خود را از قسمت سفارش خارج، در منوی اصلی وب سایت برای واحد فروش میکرو مدرن ارسال فرمایید. در کوتاهترین زمان ممکن مشخصات فنی قطعات توسط واحد فنی بررسی و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد. در قدم بعدی نسبت به استعلام قیمت و محاسبات حمل و گمرک انجام شده و نتیجه اقدامات انجام شده طی پیش فاکتور با سه ویژگی زمان تحویل در تهران، قیمت یوآنی قطعات و نحوه پرداخت توسط همکاران فروش برای شما ارسال خواهد شد. در بازه زمانی اعتبار پیش فاکتور، میتوانید بررسی خود را انجام و به منظور تائید با همکاران فروش با شماره تلفن 66737320 021 داخلی 103 تماس بگیرید تا نسبت به ثبت نهایی خرید خود اقدام نمایید. میکرو مدرن موظف میباشد نسبت به انجام تعهدات مربوط به تحویل کالا در بازه زمانی قید شده و قطعات منطبق با پیش فاکتور اقدام و سفارش خرید خارج شما را تکمیل نماید.

دلیل ارائه قیمت یوآن برای سفارش خارج چه چیزی میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: با توجه به نوسان ارز در ایران و با توجه به ثبات نرخ تبدیل در چین، به منظور جلوگیری از ضررهای ریالی به مشتریان محترم و همچنین تسریع سفارش، قیمت های سفارش خارج با ارز یوآن و با پرداخت یوآن در صرافی ارائه میشود. لازم به ذکر است امکان پرداخت معادل نرخ یوآن روز بصورت ریال نیز مقدور میباشد.

مدت زمان استعلام سفارش خارج چند روز کاری میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: با توجه به عدم تطابق تعطیلات آخر هفته ایران با کشور چین و تایوان، فقط چهار روز کاری در هفته برای مکاتبه با دفاتر چین و هنگ کنگ مقدور میباشد فلذا اگر اطلاعات قطعات شما صحیح و بدون خطا باشد حداکثر در بازه زمانی چهار الی هفت روز کاری، پیش فاکتور BOM، برای شما ارسال خواهد شد.

آیا تمام امورات سفارش خارج در فروشگاه آنلاین میکرو مدرن انجام میگیرد؟
پاسخ میکرو مدرن: با توجه به حساسیت موضوع در سفارش BOM و همچنین ترافیک کاری فروشگاه میکرو مدرن، لیست های واصل از طریق وب سایت، تحویل واحد فروش شرکت میکرو مدرن گردیده و ارتباط مشتریان با میکرو مدرن از طریق شبکه های اجتماعی و تلفن با همکاران فروش با شماره تماس 66737320 021 داخلی 103 خواهد بود.

دلیل اعتماد به ثبت سفارش خارج، از میکرو مدرن چه چیزی میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: سوابق کاری میکرو مدرن در ایران، اخذ نمایندگی های انحصاری، مرکزیت فروش برندهای مد نظر تولیدکنندگان، وجود دفاتر دائم با کارکنان بومی در شن زن و هنگ کنگ و سیاست خرید از تولیدکننده قطعه در خارج از ایران و نه بازار خارج، قوی ترین و محکم ترین دلایل اعتماد به ثبت BOM برای خرید از طریق میکرو مدرن میباشد.

برای سفارشات خارج، ضمانت از طرف میکرو مدرن ارائه میشود؟
پاسخ میکرو مدرن: سیاست کاری میکرو مدرن، تمرکز به اخذ اطلاعات صحیح قطعات (در صورت نیاز دیتاشیت) از مشتری میباشد و تائید پارت نامبر های درج شده در پیش فاکتور به منزله موافقت با خرید و تحویل آن قطعه میباشد. میکرو مدرن نیز موظف میباشد قطعات مورد تائید را دقیق و منطبق بر پیش فاکتور تائید شده خرید و حمل نماید. فلذا امکان ضمانت و برگشت از فروش سفارشات خارج مقدور نیست.

زمان وصول قطعات سفارش خارج چقدر میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: به هنگام ارائه پیش فاکتور برای مشتری، زمان تحویل سفارش بصورت دقیق در انتهای آن درج شده است که با توجه به نحوه حمل کالا توسط میکرو مدرن و درخواست مشتری، میتوانتد بین 10 الی 100 روز کاری به طول بیانجامد.

نحوه ثبت سفارش ساخت استنسیل و مونتاژ اس ام دی در وب سایت چگونه میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: برای استعلام قیمت اولیه و بررسی فنی استنسیل یا برد شما توسط همکاران تولید، بایستی فایل PCB خود را با درج اطلاعات مورد درخواست، از صفحه مونتاژ SMD | ساخت STENCIL وب سایت میکرو مدرن ارسال نمایید. همکاران تولید فایل شما را با رعایت امانتداری کامل و حفظ حریم خصوصی، بررسی و از طریق شماره های مندرج در وب سایت با شما تماس خواهند گرفت.

اعلام قیمت سفارشات مونتاژ و ساخت در چه بازه زمانی اعلام میشود؟
پاسخ میکرو مدرن: حداکثر زمان بررسی فنی و اعلام قیمت ساخت STENCIL و مونتاژ SMD، برابر با دو روز کاری میباشد و همکاران تولید با شما تماس خواهند گرفت.

پارامترهای دخیل در اعلام قیمت ساخت STENCIL چه مواردی میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: موارد مورد توجه در قیمت ساخت STENCIL، سایز ورق استیل، ضخامت ورق استیل و با فریم و بدون فریم بودن استنسیل میباشد و با توجه به بررسی نکات تولید، اعلام قیمت برای مشتری صورت میگیرد.

پارامترهای دخیل در اعلام قیمت مونتاژ SMD چه مواردی میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: موارد مورد توجه در قیمت مونتاژ SMD، تعداد برد مدنظر، تعداد پدها، تعداد پدهای قطعات خاص و سنگین و بزرگ، تایم مدنظر برای تحویل سفارش، سفارش جدید یا سفارش تکراری و برخی موارد جزئی دیگر که طبق فرمول طراحی شده توسط همکاران تولید، محاسبه و خدمت مشتری اعلام خواهد شد.

آیا امکان انجام صفر تا صد پروسه تولید توسط میکرو مدرن امکان پذیر میباشد؟
پاسخ میکرو مدرن: بنابر نیاز مشتری و در صورت تمایل ایشان، تمام مراحل ساخت PCB، ساخت STENCIL، تهیه BOM برد، مونتاژ SMD توسط میکرو مدرن قابل اجرا میباشد. برای این امر بایستی علاوه بر ارسال فایل آلتیوم و مشخصات تماس از طریق صفحه مونتاژ SMD | ساخت STENCIL وب سایت، نسبت به تماس با شماره تلفن 66737320 021 داخلی 124 اقدام تا نسبت به تعیین زمان جلسه مذاکره و عقد قرارداد و گزارش امور و اعلام قیمت تمام شده اقدام شود.

سخت افزار تولید میکرو مدرن در ایران و در مالکیت این شرکت قرار دارد؟
پاسخ میکرو مدرن: بلی. سخت افزار مربوط به مونتاژ اس ام دی و ساخت استنسیل در تهران قرار دارد و امکان ارائه خدمات در کوتاهترین زمان و حتی بازدید از خط تولید برای مشتریان ویژه میسر میباشد.

آیا میکرو مدرن، ایرادات احتمالی PCB را قبل از ثبت سفارش، رفع میکند؟
پاسخ میکرو مدرن: تمام موارد قابل مشاهده در برد، شامل ایرادات و نکات بهینه سازی، بعد از بررسی فنی خدمت مشتریان محترم گزارش میشود ولکن فایل نهایی ارسال شده توسط مشتری، معیار ساخت و مونتاژ برای واحد تولید میکرو مدرن میباشد، لذا خواهشمندیم نسبت به بررسی کامل تمام جوانب تولید و همچنین مشاوره فنی با میکرو مدرن، اقدام و سپس نسبت به شروع پروسه ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

خطوط مونتاژ و ساخت میکرو مدرن تا چه اندازه بروز میباشند؟
پاسخ میکرو مدرن: سخت افزار مونتاژ اس ام دی، با برند سامسونگ و با امکان مونتاژ قطعات از سایز 0402 تا BGA و سخت افزار ساخت استنسیل، با برند فوجی و با امکان برش لیزر برای پدهای مطابق با استاندارد دستگاه مونتاژ و در ورق های استیل با سایز مفید 17 در 27 تا 48 در 48 سانتی متر میباشد.